Baykar ile Korean Air arasında işbirliği anlaşması imzalandı

Anadolu Ajansı, IDEF 2025 Fuarını Global İletişim Ortağı Olarak Kapsamlı Bir Şekilde Ele Aldı

Anadolu Ajansı, 17. Uluslararası Savunma Sanayii Fuarı (IDEF 2025) kapsamında “Global İletişim Ortağı” olarak yer alıyor. Fuar, Milli Savunma Bakanlığı tarafından ev sahipliği yaparken, Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Başkanlığı’nın desteğiyle, Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı’nın yönetim ve sorumluluğunda gerçekleşiyor. KFA Fuarcılık AŞ’nin organizasyonunu üstlendiği fuar, İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) ziyaretçilerini ağırlıyor.

Fuarın bir parçası olarak düzenlenen törende, Baykar Genel Müdürü Haluk Bayraktar ve Korean Air Genel Müdürü Kh Lee arasında işbirliği anlaşması imzalandı. Bu anlaşma, fuarın uluslararası boyutta önemine dikkat çekiyor ve savunma sanayiindeki işbirliklerini güçlendirmeyi hedefliyor.

Related Posts

Konya Ovası’nda Kuraklık Hasadı Etkiledi

Konya Ovası’nda buğday hasadı devam ederken, kuraklık nedeniyle rekolte ciddi şekilde düştü.

Belçika’da ekonomik endişeler artıyor

Belçika Merkez Bankası’nın Temmuz 2025 verilerine göre, ülkedeki tüketici güven endeksi -4 seviyesinde sabit kaldı. Bu seviye, hem Haziran ayına kıyasla değişmedi hem de şubat ayından bu yana ulaşılan en yüksek düzey olarak kayda geçti. Verilere göre …

Karşıyaka Basketbol Avrupa Kupalarına Gidemiyor

Karşıyaka Basketbol, ekonomik sorunlar nedeniyle 15 yıl aradan sonra Avrupa kupalarında yer alamayacak.

Küresel piyasalarda tarife belirsizlikleri şirket bilançolarına yönelik iyimserlikleri gölgeliyor

Küresel piyasalarda, şirket bilançolarına ilişkin iyimserliklerle risk iştahı artarken, gümrük tarifelerine ilişkin belirsizliklerin devam etmesi bu risk iştahını törpülüyor.

Küresel piyasalarda tarife belirsizlikleri şirket bilançolarına yönelik iyimserlikleri gölgeliyor

Küresel piyasalarda, şirket bilançolarına ilişkin iyimserliklerle risk iştahı artarken, gümrük tarifelerine ilişkin belirsizliklerin devam etmesi bu risk iştahını törpülüyor.

Küresel fiyat dalgası Türkiye’ye de ulaştı, vatandaş için lüks oldu: Kahvenin keyfi kaçtı

Kahve, Türkiye’de bir kültür öğesi olmaktan çıkıp günlük yaşamın vazgeçilmez bir parçası haline gelirken fiyatlar sosyalleşme alışkanlıklarını zorluyor. Türkiye’nin kahve tüketimi son 11 yılda tam üç kat artarak kişi başına 450 gramdan 1.5 kiloya yükseldi. Öğrencilerin ve sabit gelirli çalışanların “ekonomik sosyalleşme” aracı olarak gördüğü kahve, artık lüks sayılabilecek fiyatlara ulaştı.